Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
patriotköpa vedpanna

Att få tag på en svensktillverkad vedpanna verkar svårt, den enda jag hittat är Extuna och den passar inte för mig, resten är importerat öststatsskräp, vart har svensk industri tagit vägen. Det verkar som om framtidens försörjning ligger i att putsa  fönster åt varandra och sedan göra rutavdrag. Grunden till vårt  välstånd grundar sig på vår numera nedlagda industri. Tack fackföreningarna och arbetsmiljöverket.  
2015-01-24 20:03
FörfattareSvarDatum
John Sv: köpa vedpanna

Det måste vara I-S som ligger bakom att det inte finns något svenskt kvar längre! 
2015-01-25 11:23
vedeldarn Sv: köpa vedpanna

Det finns en svenskkonstruerad, tillverkad i Italien, som VedSol i Långshyttan säljer. Det är en bra panna! 
2015-01-25 19:14
Ingvar Sv: köpa vedpanna

Vedsol är tillverkad i Somalia nuförtiden 
2015-01-26 14:09
canada Sv: köpa vedpanna

värmebaronens är kanske svensktillverkade,finns kanske någon Norge Finlandtillverkad, nog mera att lita på än Asientillv vart har svensk industri tagit vägen,ja de kan man fråga sig ,å andra sidan blir de inte så många svenskar kvar, 
2015-01-27 16:13
Åke Sv: köpa vedpanna

Effekta pannan från Kungsbacka är ok. 
2015-01-27 20:01
patriot Sv: köpa vedpanna

det verkar finnas fler panntillverkare än vad jag har hittat, tack för hjälpen.
Sedan år 2000 har det i Sverige försvunnit 160 tusen jobb inom industrin vilket torde vara ytterst bekymmersamt för oss vanliga normalutbildade, och för mig som pensionä r inom en snar framtid.  
2015-01-27 20:49
Anna Sv: köpa vedpanna

Det finns massor med jobb nuförtiden med att städa och putsa fönster till somalier och araber 
2015-01-27 21:39
kungen Sv: köpa vedpanna

Köp en Kalmar panna,,  min har funkat klockrent i 15 år,, den har över 91% verkningsgrad,, en keramisk under förbrännings panna,, lycka till. 
 
2015-01-30 00:39
Prinsen Sv: köpa vedpanna

Köp en Överdahl vedpanna.Den är dansk.Finns återförsäljare i sverige.Tidigare Hålltorp säteri maskin i västergötland. 
2015-02-01 14:00
Peter Sv: köpa vedpanna

du har ju Lindqvist Heating den är en joge tror jag men bra! säljs i Borås nu för tiden 
2015-02-10 18:21
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.