Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Clas i kedboRotator till grip

Hejsan pojkar.
Jo jag har en eminent huggarvagn från kellfri, har haft den ett par år för att köra fram ved som sedan eldas i kakelugnen. Brukar bli ett lass björk om året, får inte elda något annat trädeslag för min bestämda andra hälft,dvs min fru . Nog om detta och nu till problemet! Rotatorn är av väldigt dålig kvalitet, råkar man slå den mot en sten så spricker den. Har fått en ny från kellfri varje år men nu tyckte dom att jag inte skulle få någon ny. Så var hittar man en billig rotator nå gonstans? 
Ser fram emot seriösa svar.
Mvh Clas  
2012-02-07 19:23
FörfattareSvarDatum
General Lee Sv: Rotator till grip

Jadu Clas von Snaucenhofver... nu är du allt ute på svag is... kastar sten i glashus, eldar med sur ved.. eller vad man nu ska säga...

Du får väl hädanefter svetsa rotatorn istället 
2012-02-07 20:29
fuck you Sv: Rotator till grip

Det finns en firma i enskede hydraul tel 0292-10630 har mängder med bra rotatorer
rekommenderas, mvh fuck you 
2012-02-07 20:49
Idi amin Sv: Rotator till grip

Tjena Classe!Bra och prisvärda rotatorer har Enskede hydraulprodukter eller Sitright,visserligen samma ägare på båda företagen men olika försäljningsställen,kolla pris hos båda brukar skilja mellan dom.Tror att det är Finnrotor dom har och det är bra  kvalitet på dom/idi  
2012-02-07 20:55
Clas i kedbo Sv: Rotator till grip

Okej grabbar. 
Svetsa det vet jag inte hur man gör, får inte ens köpa en svets för frun. Så det blir att köpa en ny. Fuck you och idi, vet ni vad det är för pris på dom? den får inte bli för dyr! 
2012-02-07 21:01
Ove Sundberg Sv: Rotator till grip

Har för mig att de finns en firma i Enskede 
2012-02-07 21:15
Cal Pedal Sv: Rotator till grip

Enskede hydralik säljer dom bästa rotorerna. 
2012-02-07 21:31
sture Sv: Rotator till grip

håll den i luften går den inte sönder 
2012-02-07 21:36
Kelle Sv: Rotator till grip

Hur kan du en insinuera att en rotator går sönder om man slå i en sten. Värre är det med stöttorna på vagnen. Dom är gjorda av kines-stål och brukar vika när man står vid sidan om. Har du riktigt otur får du hela vagnen över dig eftersom den brukar v älta när däcket exploderar efter fyra år. Gummit tål inte solens strålar och torkar. Det är därför vagnen alltid ska stå inomhus.  
2012-02-08 07:13
per Sv: Rotator till grip

köp en vagn från soonys dom klarar sig 
2012-02-09 20:58
Skogsola Sv: Rotator till grip

Känns lite typiskt att en vagn från Kellfri inte håller för ett lass om året. 
2012-02-10 16:10
Pellemania Sv: Rotator till grip

Kellfri, böndernas varuhus.
Är detta en måttstock på sveriges lantbrukares maskinpark?
Ska starta reparationsverkstad. 
2012-02-10 17:17
Torparn Sv: Rotator till grip

Sluta klaga på Kellfri!!!!!

Jag har 4 Foton traktorer hemma på gården som får dra sitt strå till stacken till våra 600 får.

Dom går som en klocka! 
2012-02-21 19:33
Torparn Sv: Rotator till grip

Det är för övrigt en stor fördel att ha 4 st för då är det alltid åtminstone en av dem som fungerar 
2012-02-21 20:16
Göte Borgare Sv: Rotator till grip

Baltrotors rotatorer är de klart mest prisvärda rotatorerna. Pris ungefär som de betydligt sämre Finn-Rotor men kvalitet nästan i klass med extremdyra Indexator. 
2015-04-09 08:41
Tylernuh Sv: Rotator till grip

 
Friends, I recently discovered a great way to make money and I hurry to share it with you! I have been using it for several weeks now and the results make me very happy! I make money in Bitcoins and get paid straight to my wallet. Download here -  http://bit.ly/2GihBOK
   
2019-04-23 04:24
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.